۲ پاسخ

اگه بری کلینیک ناباروری پرونده تشکیل بدی مراکز دولتی باهزینه داروهاش 10 بیشتر نمیشه

بو بیمارستان آرش تهران یا بیمارستان ریحانه قم همش رو هم ۱۰ تومن میشه

سوال های مرتبط

مادر دوتا فنچ مادر دوتا فنچ قصد بارداری
sara sara قصد بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان تو راهیی🥹 مامان تو راهیی🥹 ۵ ماهگی