۶ پاسخ

من ک خیلی دردم‌اومد

درد نداره

رفتم بهداشت میگ حالا شیش ماه از زایمانت گزشته باید بیای انجام بدی

منم انجام دادم اولش سفت گرفتم خودمو یگم درد داشت، دفه بعدی شل کردم اصلا درد نداشت

من عفونت داشتم درد گرفت

نه عزیزم درد نداره

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۱ سالگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ سالگی
مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ مامان نیلا🐣🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی