خانما طبیعیه که من حرکتی حس نمیکنم

۹ پاسخ

هنوز زوده از ۲۳ ب بعد حرکتهای نازش رو احساس کن😍

اره منم همینطورم فقط تو ۱۵ هفته یبار یه حرکت حس کردم تو ۱۷ هفته یبار یه جا تو پهلوم جمع میشد برجسته میشد نشون میداد دیگه چیزی حس نکردم

منم حس نمیکنم

زوده هنوز

سلام منم حس نمیکنم جفتم قدامی هست

آره عزیزم ..هنوز هفته های بالاتر بری با لگد ازت پذیرایی می‌کنه ..جوش نزن

صددرصد... اگرم جفتت قدامیه ک دیرتر حس مکنی

آره عزیزم راحت باش، منم فک کنم اوایل هفته ۲۳ حس کردم 🥲 طبیعیه

جفتم خلفیه

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته چهلم بارداری