مامانا چند ماهگی گوش دختراتونو سوراخ کردید

۶ پاسخ

من میخوام چهار پنج ماهگی ببرمش

بهتره از ۶ ماهگی به بعد سوراخ بشه بخاطر اینکه هنوز سیستم ایمنی نوزادا پایینه احتمال عفونتش زیاده و احتمال آلرژیک به فلزات داشته باشن چون واکسن کزاز اول ۶ماهگی میزنن و خطر عفونت کمتر میشه بهتره بعد ۶ ماهگی سوراخ کنین

سلام عزیزم بچه شما بردی واسه تکرار تیروید چی‌ شد

منم نبردم میگن تا شش ماهگی نبرید خطر داره

من دیگ این روزا‌میخوام ببرمش

من موندم کی ببرم همه بهم میگن چراسوراخ نکردی

سوال های مرتبط

مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱۴ ماهگی
مامان دلوین خانوم😍😘 مامان دلوین خانوم😍😘 ۱۳ ماهگی