خانوما تو آنتی امروزم طول سرویکس ۴۵ طبیعیه ؟

۸ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم برا غربالگری و دکتر اصلا نگفت بهم گفت مطمئن نیستم ولی طبق دیده خودم حدس زدم پسره انشالا ۱۵ هفته میرم برا تعیین جنسیت

عالیههه

عالیه

برای من ۳۲ بود دکتر گفت طبیعیه یعنی چی خب🙁
حتی داخل گزارش سونو نوشته طول سرویکس ۳۲ طبیعی میباشد

راحت زندگیتو بکن مال من نصف مال توعه

چرا بد باشه عزیزم به مرور بچه بزرگتر بشه یکم پایین میاد ولی خیلیم خوبه

اره عالیه برا منم ۴۰ بود خداروشکر

عالیهههه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️🌹🌹❤️ مامان ❤️🌹🌹❤️ ۳ ماهگی
مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 مامان آرسام و آریا👦🏻👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری