۲ پاسخ

۲۱ سیکل که بیبی چک اصلا نشون نمیده. جداقل از ۲۳ سیکلت که بشه ده روز بعد برو بتا بده اون اگر خیلی نگران بودی. تو باید بزاری بعد ۲۸ سیکلت دو هفته بگذره تا بیبی چک مشون بده یا حداقل سی و اندی از سیکلت برسه. پیش دکتر رفتی معاینه نکرد؟ سونو واژینال ندادی؟ البته همون سونو واژینالم هفته ششم بارداری هست. پس این روزها فقط باید ریلکس کنی هیچی هنوز مشخص نیست. ان شالله لکه بینی لانه گزینی هست.

نمیدونم والا خیلی عجیبه لانه گزینی هم این همه نمیشه ک

سوال های مرتبط