۳ پاسخ

من هم موقع حاملگی خوردم هم بعداز زایمانم خوردم

خوبه ولی کم

خوبه ولی خیلی خیلی سنگینه اگه شیر خودت رو به نی نی میدی نخور
منم نخورده بودم و قبل ۱۰ روزگی بچم خوردم و ۲۴ ساعت خیلی خیلی خیلی سخت رو بچم پشت سر گذاشت به خاطر سنگینی جیگر

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هفتم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا ۷ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۶ ماهگی
مامان اقاشاهان مامان اقاشاهان ۷ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی