۵ پاسخ

دوسالگی

فک کنم دوسالگی

من ۹ فروردین ۱۵ ماهگی بود ایستاده گرفت

من امروز دخترمو بردم ایستاده گرفت

۱۸ماهگی فک کنم ایستاده بگیرن دیگ چون قشنگ راه میرن

سوال های مرتبط

مامان آیهان وتودلی❤️ مامان آیهان وتودلی❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان دنیز جونی مامان دنیز جونی ۲ سالگی