خانوما این شیاف مقعدی یا واژینال💋

تصویر
۲۲ پاسخ

البته مقعد بزن

مقعد روش نوشته

ن مقعدی بهتره عزیزم

من مقعدی استفاده کردم

هردو میشه ولی
واژینال باعث کثیف کاری میشه و عفونت
ولی مقعدی راحت جذب میشه و کثیف کاری نداره

هر دو و اینکه واژینال بهتره و ثاتیر بیشتر

من مقعدی میزارم
چقد گرفتیش؟

مرسی از همگی

مقعده

بهتره مقعد بزنی

فرقی نداره

من امشب واژینال گزاشتم بیرون اومد..کلا واژینال استفاده کنی خیلی بهتره

برای هردو
ولی اگه برای پایین بودن جفت یا کم بودن سرویکس برات نوشته، مقعدی استفاده کن
من جفتم پایین بود، هم هفته شما و زودتر از اون دکتر برام نوشت و گفت مقعدی استفاده کنم

روشم نوشته هم واژینال هم معقدی

مقعدی

هر دو ولی مقعدی بزن بهتره

هر دو

هردو میشه استفاده کرد

واژینال بزاری بهتر مقعدی یبوست میگیری

مقعدی عزیزم

هر دو

مقعدی گلم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 🪽❤️! مامان کوچولو 🪽❤️! هفته هفدهم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا❤️ مامان هدیه‌ی خدا❤️ هفته دهم بارداری
مامان ته تغاری مامان ته تغاری ۹ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه🤲 مامان معجزه🤲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌ونهم بارداری