سلام خانوما من هنوز خونریزی دارم طبیعیه؟

۲ پاسخ

در حد لکه باشه بله ولی میگن زیادیش خوب نیست البته منم طبق شنیده هام میگم چون بارداری اولمه

منم هنوز دارم خسته شدم🫠

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی