من هنوز خونریزی دارم طبیعیه؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم خوبی ببخش اون اوایل بارداریتون که گفتن یکی از جنین هاتون قلب نداره اون چی شد
چون منم الان اونجوریم یکیش پوچه یکیش قلب داره اون جذب میسه یا دفع؟؟

من دوماه داشتم

لک یا خون؟ قط شد دوباره شروع شد یا مدام از روز اول پریودی

من۶۶روز داشتم

سوال های مرتبط

مامان دُردونھ مامان دُردونھ ۱۳ ماهگی
مامان صدرا و جوجه🥹 مامان صدرا و جوجه🥹 هفته هفتم بارداری
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی