۶ پاسخ

یکم

فیفولم ک میخورم روزی ۱عدد چرا باید کم‌خون باشم

اره کم خونی داری هموگلوبین و هماتوکریت خونت پایینه

سلام عزیزم اره کم خونی

شما یکم کمخونید من هموگلوبینم ۹ رو به موتم 🤦🏻‍♀️

بله کم خون هستین

سوال های مرتبط

مامان رئیس کوچولو✨️ مامان رئیس کوچولو✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا فسقل مامان دوتا فسقل ۴ سالگی