فاصله بچتون چندساله راضی هستین؟

۱۲ پاسخ

من دلم میخاد کمونم یسال شه بیارم فاصله کم باشع باهم بزرگ میشن هم بازی هم اونجوری بعد ۱۰سال خود ادم حوصله نداره

بنظرمن ۵سال اوکیه بچه حداقل میتونه تاحدودی ازپس خودش بربیاددرکش هم بالاترمیره

من یدونه دارم میخوام۲/۳ سال فاصله بدم فعلا تا بزرگتر بشه

۷ و ۸ سال

دو الی سه

۱۱ سال و خیلی خیلی راضیم خداروشکر 😊

من بچه اولم ۱۴ سالشه دومی ۱۰ سالشه وسومی ۷ ماهشه به نظرم بعد ۱۰ سال خیلی سخته بچه بیاری اصلا حوصله ندارم

دلم نمیاد الان حامله شم چون هامین شیرخودمو میخوره وگرنه حتمااا دومیو میاوردم.
دوست دارم ۴سالش بشه بعد بیارم

۲سال خوبه بنظرم

11سال

۱۳ سال عالیه😂

ده سال، خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان سام🩵گندم🩷 مامان سام🩵گندم🩷 ۱۰ ماهگی
مامان آوینا و پسرم🍭 مامان آوینا و پسرم🍭 ۱۴ ماهگی
مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 مامان ❤😇جوجه‌رنگی🐣 ۱ سالگی
مامان گل پسر 👶🏻🌰 مامان گل پسر 👶🏻🌰 ۱ سالگی