۸ پاسخ

سلام اگه قابل تشخیص بود خود دکتر سونو بهتون میگفت. احتمالا باحیا بوده😍 پاشو باز نکرده

سلام عزیزم دختره

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

آره بخدا .

واسه من چهارده هفته هم تشخیص ندادن 🥹🥹🥹

ایشالا هرچی دلت میخواد همون باشه و سلامت

بزارید یه دفعه برای سونو انومالی که رفتین جنسیت رو میفهمین. دیگه الکی شونو زیادی نرین خوب نیست

عزیزم 12 زوده واسه تشخیص 14 برو خیالتم راحت باشه

سوال های مرتبط

مامان دختر امام رضا مامان دختر امام رضا ۱ ماهگی
مامان سوگلی مامان سوگلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیکا و نورا مامان نیکا و نورا هفته نوزدهم بارداری
مامان اِلین🍓🩷 مامان اِلین🍓🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهدیار و ملکا❤️ مامان مهدیار و ملکا❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ویان🩷🎀 مامان ویان🩷🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان وروجک ها مامان وروجک ها هفته چهلم بارداری
مامان علیرضا  شیطونم مامان علیرضا شیطونم ۸ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ویکم بارداری