۲ پاسخ

من تو سوپ و آبگوشت و اینا میریزم.
موقع خوردن لهش کن یا اه تو سوپ هست میکسش کن. البته اگه واقعا خوب خوب پخته باشه بهتره بذاری جلوش خودش بخوره.

اره از قبل خیس کن نفخش بگیر فقط عدس و ماش فکر کنم محازه تا یک سالگی

سوال های مرتبط

مامان دنیز قشنگم مامان دنیز قشنگم ۹ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۸ ماهگی