۲۳ پاسخ

ومنی ک تا حالا تن ماهی ندادم بهش چون جيوه دارع

نه عزیزم تن ماهی بخاطر جیوه بالایی که داره برای کودکان زیردوسال ممنوع و خطرناکه❌

ندی خیلی بهتره
ولی پیش اومده خیلی کم چون خودمون میخوریم بدم بهش ک نگا نکنه

سلام خیر نمیتوانید

نه، جیوه‌ش زیاده، اگه ماهی دوست داره بهش سالمون یا قزل آلا بده

در حد کم

پسر من عاشق تن و خود ماهی من بهش میدم تا الانم چندین بار دادم به بچه باید همه چی داد تا بزرگ شد بد غذا نشه نگه من اینو نمیخورم اونو نمیخورم والا ما بچه بودیم زیر اب ناودون دوش میگرفتیم و دوستم از تو جوب ادامس برمیداشت میخورد پس چرا چیزیش نشد سخت نگیرید

پسر من خیلی دوس داره،یکی دو بار خورده،سعی میکنم ندم بهش

من ک‌ نمیدم
شما هرجور صلاح میدونی

در حد یه وعده تو ماه مجازه

چرا زمان سوال۳۶۵روز پیش بوده🤣🤣🤣

عزیزم بهتره ندید .ولی اگه غذایی ندارید ۲۰ دقیقه قوطی رو دارید توآب بجوشه وبعد باز کنید و استفاده کنید

خیر

ما هروقت خودمون میخوریم پسرمم میخوره چند باری دادم

دیگه تواین سنها همه چی میتونن بخورن عزیزم

بله میتوانی سخت نگیرید هر چیزی کمش عیبی نداره

من فعلا ندادم باشه هم فکر نکنم بخوره دخترم

من تا حالا چندین بار دادم.

نه اصلا نده

نه نده

من نمیدم

ندی بهتره

من هر چند هفته ای که خودمون میخوریم دخترمم میخوره

سوال های مرتبط