۳ پاسخ

ناشتات خوبه ولی یکساعت بعدت یکم بالاست باید مراعات کنی

طبق توضیحات سمت راست باید سری اول بین ۱۰۰ تا ۱۲۵ و کمتر از ۱۲۶ باشه

سری دوم باید بین ۹۲ تا ۱۴۰ و کمتر از ۱۴۰ باشه که مال شما ۱۴۳ عه
زیادم بالا نیست 👌🏻

ازمایشت خوبه منم دقیقا ازمایش بعد پودر یک ساعتم همین بود ۵۰ گرم منو دو باره بعد دو هفته فرستاد پودر ۱۰۰ گرم کا جوابش خوب بود ولی همینم خوبه ۱۴۳ چیز شیرین زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 😍معجزه خدا😍🌿 مامان 😍معجزه خدا😍🌿 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی