میشه تو بارداری پودر موبر استفاده کنیم؟

۸ پاسخ

من استفاده میکنم گلم
چون خیلی راحت تر میشه همه جا رو زد

من چندباری استفاده کردم از دکترمم پرسیدم گفت مشکلی نداره

هیچ مشکلی نداره گلم استفاده کن فقط جوری بزن وارد واژن نشه منکه همیشه می زنم بارداری های قبلی هم زدم الان پودر رویدر هست بدون رنگ و بدون بو خیلی عالیه

من که استفاده کردم من شنیدم اوایل بارداری ضرر داره تو هفته شما اشکالی نداره

اره من استفاده کردم فقط مواظب باش داخل نره

نه من از دکترم پرسیده بودم گفت مواد شیمیایی آن اصلا استفاده نکن

من ک استفاده میکنم نمیدونم خوبه یا ن🤧

میگن استفاده نکنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مریم مامان مریم هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه قندی مامان جوجه قندی هفته سی‌ودوم بارداری