سلام مامانا کی قرص آهن رو شبی ۲ تا میخوره؟؟

۱۰ پاسخ

من هر روز دوتا می‌خورم

من فروس گالایسین میخورم اهن دوبل داره شبا قبل شام

به من بهداشت گفت روزی ۲ تا
یکی بعد ناهار یکی اخر شب.

ولی دکترم گفت همون شبی ۱ دونه.

منم به حرف دکترم‌میرم.

دوتارو باهم نخور خیلی معده درد میگیری

من فقط ناشتا یه دونه میخورم

من یکی بعد صبحانه‌ یکی بعد شام می‌خورم

من شبی دوتا میخورم
یکی خارجی که دکتر نوشته یکی دیگه مثلا با فاصله یه ربع یا نیم ساعت میخورم که بهداشت داده و ایرانی

شبی دوتا با هم نخور عزیزم.یکی بعد نهار بخور یکی بعد شام

من دوتا صبح یکی عصر

بمن گفت بعد نهار یکی
بعد شام یکی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی روزهای ابتدایی تولد
مامان Nahal🩷Nihan مامان Nahal🩷Nihan ۱ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی