بچه ها من کی برم nt,

۸ پاسخ

از11تا13هفته‌و6روز فرصت داری بری
ولی میگن بهترین زمانش12هفته‌س

۱۲هفته و۴ روز بهترین تایم هست

ان تی برای تشخیص بدن جنینه واندازه گیری بدن هست و ببین سندروم نداره که یعنی مریضی مشکی نداره هزینه ۷۶۰

خانوما ببخشید آنتی برای چیه ؟؟ هزینش چند میشه

من 12هفته و۵روز میخام برم

12هفته دو2/3روز بهترین تایمه

۱۲ هفته شدی برو

۱۲هفته

سوال های مرتبط

مامان پسملم😍 مامان پسملم😍 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیرا مامان آیرا ۷ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جانایِ من🍒🫀 مامان جانایِ من🍒🫀 ۸ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری