سلام کسی میدونه هزینه سونو انتی دکتر ادیب چنده

۵ پاسخ

من 16 فروردین پیشش انجام دادم 2.5 میلیون
ازش سی دی هم خواستم اون هم 80 تومن

باشه

سوالو بزار توی انجمن شیرازی ها بهتر هست تا اینجا

نوبت گرفتم هزینه را نمیدونم چنده چون کسی رفت برام نوبت گرفت

من شنیدم خیلی معروفه باید از ۲۰ روز جلوتر نوبت بگیری .

سوال های مرتبط

مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا؛🥹💕 مامان هدیه خدا؛🥹💕 هفته پانزدهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته سیزدهم بارداری