سلام کسی میدونه هزینه سونو آنومالی چنده؟

۲ پاسخ

من زنجانم،سه روز پیش رفتم ۲۹۰۰ شد

الان داری به انومالی فکر میکنی ایشااا جور میشه تا اون موقع ان تی جلو روته عزیزم تازه برو خدارا شکر کن من چی بگم باید هر بار هر سونو سه تا سونو پول بدم🤦🏻‍♂️از ان تی گرفته و سونو قلب و الان انومالی

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان زهرا و داداشی💙 مامان زهرا و داداشی💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته چهاردهم بارداری
مامان الوچه مامان الوچه هفته سیزدهم بارداری