سلام خانوما کسی میدونه هزینه سونو آنومالی چند هس؟

۵ پاسخ

فعلا که مشهد بالای ۳میلیون

امروز انومالی دارم صبح رفتم نوبت گرفتم با بیمه سلامت ۱/۸۰۰و خورده ای شده

من ۳۵۰۰ چندروز قبل

من ۹۰۰ دادم

من ۲۸۶۰ شد

سوال های مرتبط

مامان تو دلي مامان تو دلي هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری