۸ پاسخ

من شمالم.دکتر ۳۰۰میگیره.ازمایشگاه هم حدودا ۷۰۰.تا جایی که اطلاع دارم

ویزیت دکتر هم۳۳۰

من انجام دادم
پاپ اسمیر تو مطب گرفت۳۳۰
ازمایشگاه ۶۷۰

من اخیرا انجام ندادم. اما مامای مرکز بهداشت هم انجام میده نمونه میبری آزمایشگاه.. فکر کنم ماما رایگان باشه

ویزیت دکتر شد ۷۰۰ نمونه هم بگیرن حتما ۴۰۰ باز آزمایشگاه هم تقریبا ۵۰۰ از کجا باید بیاریم

تخصصی گرفت ازم۴۲۰۰

برای من قبل عید دکتر ۵۰۰ گرفت نمونه رو برداشت آزمایشگاه هم ۴۹۰

من قبل عید انجام دادم با ویزیت و همه چی نزدیک ششصد شد الان ویزیتا دوبرابر شده

سوال های مرتبط

مامان 🩷Mahva🩷 مامان 🩷Mahva🩷 ۱ سالگی
مامان آقا آریا💙 مامان آقا آریا💙 ۱۶ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی