۲ پاسخ

پماد لیدوکایین یا زایلاپی

میتونی زایلاپی بزنی ولی خب این کرم سطح پوستو بی حس میکنه گوشتو ک بی حس نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی