۴ پاسخ

سلام من بیومیل ای ار دارم تاریخ هم داره برا دخترم نخورد ۲۰ تا دارم

ای ار ببلاک میدادم اسهال میشد حالا بیومیل میدم بالا اوردنش خیلی شده

اگه رفلاکسش رو بد نکنه مورد ندارع
بیومیل ای ار خوبه وزن دهیش؟

خب ای آر واسه ریفلاکس هست شیرمعمولی میدین بالا نمیاره؟؟

سوال های مرتبط