دوستان این سونوی ان تی بنظرتون دختر یا پسر

تصویر
۹ پاسخ

دختر هس

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

https://t.me/+nMqBbKRm2xI1MjU8
کسانی که باردار هستن.یا اقدام هستن.یا درد دل دارن.بیاین تلگرام گروه زدیم.فقط متاهل ها تشریف بیارن🙏🙏
به آیدیم پیام بدین=@bahar2050

پشتتو کردی بر ما گل پشت و رو نداااره😂😂😂

نه گفت معلوم نیس ضربانش ۱۴۹ بود

دقیقا چند هفته ای سونو انجام دادی ؟

سونو گرافی بهت احتمال نداد چیه

ایشالله هرچی هس سالم باشه
بنظرم دختره

ای ننه ننه 😋

سوال های مرتبط

مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان نی نی ۲ مامان نی نی ۲ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کنجد🩵 مامان کنجد🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرمین جون مامان آرمین جون ۳ ماهگی
مامان هانا و مهراد مامان هانا و مهراد ۶ ماهگی