۷ پاسخ

نه بابا چه کمی واسه من یه روز بعد تاخیر 26 بود 🥴😂

من روز بعد موعود رفتم ۶۹‌بود
از تو خوبه

ن بابا خوبه من ۱۶۵.۹ بود

نه فقط خیلی زود رفتی آزمایش دادی احتمالا ۳.۴ هفته هستی . هفته ۷ برو سونو زودتر نرو چون هیچی دیده نمیشه بهت استرس میدن

نه برا منم روز دوم تاخیر همینقدر بود مهم‌اینه بره بالا تا ۴۸ساعت دیگه

نه خوبه

نه عزیزم کم نیس مال من برا ۳ روز تاخیر ۸۲ عه مال شما ک عالیه

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا ❤️ مامان هدیه خدا ❤️ هفته سیزدهم بارداری