من حامله نمیشم باید چ قرصی مصرف کنم

۶ پاسخ

دکتررر خوب

زیر نظر متخصص باش
سرخود هیچ دارویی استفاده نکن

اول باید بری سونو روز ۱۳ سیکلت ببینی تنبلی تخمدان داری یان
اگ داشتی اون موقع باید داروهای تقویت کننده بخوری
و همسرت هم بره آزمایش اسپرم بده ببینی اونم سالمه یان

سر خود که نمیشه
آزمایش های پیش از بارداری رو بده

باید بری دکتر

چند ماهه اقدامی

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته نوزدهم بارداری
مامان آرامیک مامان آرامیک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀پناه کوچولو🎀 مامان 🎀پناه کوچولو🎀 هفته پانزدهم بارداری
مامان سیاوش مامان سیاوش هفته چهلم بارداری