۴ پاسخ

نه عزیزم موعدت مشخص میکنه
فک کنم اگه حامله باشی الان بزنی نشون بده ها

نه دیگه روز موعدت معلوم میشه
چراتست نزدی از روز ۱۲ دیگه معمولا معلوم میشه من چهاربار آی یوآی کردم منفی شدم انشاالله شما مثبت شین

واسه ای یو ای چطور هیچی مصرف نکردی؟خودت فولیکول بالغ داری؟

iuiواسه چه کاری انجام دادین؟

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وششم بارداری