۳ پاسخ

من دارمش
امروز صبح حتی گریه هم کردم

به علائم دل خوش نکنین
تاخیری اگه داشتین بی‌بی بزنین

تاخیری اره اگه نه معلوم نی

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری