مامانایی ک نی نی هاتون 8 کیلو و خورده اییه
پوشک مولفیکس چند میبندید

۱۰ پاسخ

شماره ۴

۵ میبندم

۴ولی بزرگه ۳کوچیکه موندم والا

۴

من مای بی بی 4+میبندم

5

شماره۵

4می بندم

۳میبندم

شماره چهار حس میکنم خیلی بزرگم هست راحت چند ماه دیگم جوابگو هست از ۷.۵کیلوچهار شروع کردم الان چهار ماه سایز چهار میبندم

سوال های مرتبط

مامان نیلای مامان نیلای ۱۳ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی