زیاد اب خوردن ضرر داره

۵ پاسخ

نه معدش هر چقدر بطلبه میخوره

نه ‌ ‌

عیب نداره الانم هواداره به گرمی میره آب خوردن خیلیم خوبه من وپسرمم زیاداب میخوریم

حامله ای؟

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان شاهان و تودلی مامان شاهان و تودلی ۱ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۲ سالگی