خانوما از کجا بفهمم بچم وارد لگن شده یا ن

۴ پاسخ

مامان سید کوچولو من مثل شما بودم چهل هفته هم رد کردم سر بچه اولم باد نخوردم آخر با پای خودم رفتم دکتر بازم گفت وقت داری خلاصه سد چهل و دوهفته من آخر آمپول فشار بهم زدن بعداز سه روز بستری دنیا اومد و دکترا گفتن هرچه صبر بدی اصلا هورمون باد خوردن تو بدنت رد نداری لذا مابقی بچه هام سزارین شدم

من چی کار کنم اصلا درد ندارم حتی کوچلو دوکمتر از ۲هفته دیگ ۴۰ هفته تموم میشه

معمولا از روی حالت شکم میگن میشه فهمید. اگه شکمت پایین اومده یعنی وارد لگن شده و بچه پایین اومده

اگه دردبیکینی و یه کم زیر دل داری و نمیتونی خوب راه بری با سر تولگنته

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس روزهای ابتدایی تولد
مامان ابولفضل والسانا مامان ابولفضل والسانا ۱۴ ماهگی