سلام مامانا تو دوران بارداری جیگر مجازه؟

۸ پاسخ

سلام عزیزم
ببخشید یه سوال ازت دارم
میشه درخواستمو قبول کنی

نخوری بهتره برای رفع هوس اندازه یه لقمه

جگر ک‌مجاز نیس
اما اب هویج ماه های 5-6پرسیدم از دکترم گفت مشکلی نداره دیگه ک من نخوردم

من هر هفته دوبار آب هویج میخورم یعنی ضرر داره

نه اصلا در حد رفع هوس دو سه تا دونه بخوری عیب نداره

ولله من خودم خوردم از اولش چیز ی هم نشد

خیلی کم،آب هویج و جگر جزعه مواردی هست که بیش فعالی میاره

درحد دوسه تا دونه اره ولی نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان ریـــ❤️ــحــانه مامان ریـــ❤️ــحــانه ۵ ماهگی
مامان مامان آروید و لنا❤️ مامان مامان آروید و لنا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی