۵ پاسخ

هفته قبل رفتم دکتر گفت بی حسی نزنی بهتره
بدون بی حسی چندتا دندونم پر کرد اذیت هم نشدم

نه‌ مشکلی نبست عزیزم‌فقط‌اعلام کن که بارداری

باید نامه بده ببری دندانپزشک بعد اون بگ کی بری من ی دندونم جراحی میخاد دو تا پر کردنی 😨😥😭

منم تو ۱۸ هفته عصب کشی پر کردم ۲تا
بگو ک بارداری
تو ۳ماه اول میگن خطرش بیشتر

من عصب کشی کردم و پر ۱۵ هفته بودم فقط دکترت نامه بگیر

سوال های مرتبط

مامان mehrsam مامان mehrsam هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حامیم مامان حامیم هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری