خانما لاک تو ماه چهارم بارداری میشه زد؟

۷ پاسخ

عزیزم مشکلی نداره،فقط وقتی داری میزنی ماسک بزن بوش وارد ریه نشه🌹

عزیزم بخدا لاک اصلا واجب نیست بخدا تو بگو مثلا مام. بادی اسپلشی عطری چیزی شاید واجب باشه ولی لاک اصلا واجب نیس

من ازاول میزنم

من از اول بارداری کاشت ناخنمو در اوردم و لاک میزدم

من از اول بارداريم مى زدم

اره عزیزم مشکلی نداره

نزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نفس🩷شاهان🩵 مامان نفس🩷شاهان🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسریم🩵 مامان پسریم🩵 هفته نوزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری