عزیزم مشکلی نداره،فقط وقتی داری میزنی ماسک بزن بوش وارد ریه نشه🌹
عزیزم بخدا لاک اصلا واجب نیست بخدا تو بگو مثلا مام. بادی اسپلشی عطری چیزی شاید واجب باشه ولی لاک اصلا واجب نیس
من ازاول میزنم
من از اول بارداری کاشت ناخنمو در اوردم و لاک میزدم
من از اول بارداريم مى زدم
اره عزیزم مشکلی نداره
نزنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.