۴ پاسخ

نه عزیزم بخور نوش جونت خیلی هم خوبه

قند نداری نه ضرر نداره بخور نوش جونت فقط زیاده روی نکن چون هم نفخ میاره هم قند داره

نه عزیزم ضرر نداره

چه ضرری میخواد داشته باشه اخه

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🫀😘 مامان تو دلیم🫀😘 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی
مامان هانا💖 مامان هانا💖 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 مامان دخترم🌱🩷🌷🌸 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین هفته سی‌وچهارم بارداری