۸ پاسخ

خیلی زوده باید ۱۵ هفته پر بشع

سلام میش درخواست دوستی بدی کارت دارم

منم ۱۵ رفتم بهم گفت چیه

من ۱۵هفته رفتم دقیق بهم گفتن

منم ۱۵رفتم مشخص نکرد
یکم صبر کن

زوده عزیزم من رفتم مشخص نکردن صبر کن تا آنومالی

فکنم دختر باشه البته من دقیق نمیدونم

حس میکنم دختره چون بین پاهاش صافه بنظرم😅 انشالله سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم وپسرم💙 مامان دخترم وپسرم💙 هفته بیست‌ودوم بارداری