۵ پاسخ

من برای ی ست عینک دودی و گیر مو خریدم
باباش هم براش ی بادی خریده
دورش بگردم

ما دسبند خریدیم براش😍

باباش ک دیروز رفت براش پک کش مو و گیره سر گرفت🎀😊

دوست داشتم واسش یه پلاک کوچولو بگیرم که ایشالا صحیح و سالم بدنیا اومد در آینده بهش بگم این مال روز دختریه که تو دلم بودی ولی خب خودم استراحت مطلقم تو خونه فعلا نشد بگیرم

من فردا میرم سونو ازونورم میرم ببینم چی میشه خرید😍احتمال زیاد پیراهن دامن دار فرفری بگیرم🥹پاپوش هم دوسدارم بگیرم

سوال های مرتبط

مامان دنیز🩷✨ مامان دنیز🩷✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی😍 مامان نی نی😍 ۸ ماهگی
مامان Mahlin مامان Mahlin ۳ ماهگی
مامان پسته پسر 👶🏻🩵 مامان پسته پسر 👶🏻🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری