۵ پاسخ

من گاهی وقتا بهش کمی اب میدم با شیشه شیر

چقد باید بدیم چند سی سی .چندبار در روز؟؟؟

من از الان میدم هوا گرمه عرق میکنه اب بدنش کم میشه

آب جوشیده ی سرد شده خواستیم بدی

از شش ماهگی ولی من چهار ماهشه بهش آب نبات میدم

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان مهوا 🌕🤱🏻💖 مامان مهوا 🌕🤱🏻💖 ۷ ماهگی