۷ پاسخ

باید هاله ی دورشو هم بذاری دهنش اگه فقط نوکشو بگیره هم زخم میشه هم شیر کم میاد

وقتی اول شیردهی باشه درد داره چون بافت نوک سینه داره باز میشه بعد از چند وقت خوب میشه شیر هم راحت میاد

هاله قهوه ای سینه ات رو کامل بذار دهنش، وقتی فقط نوک سینه رو بذاری زخم میشه

شاید زخم شده

منم همینجوریم مخصوصن سینه راستم

زخم شده

حتما زخم شده

سوال های مرتبط