۳ پاسخ

رفلاکس داره باید تا زمانی که خوب نشده دارو قط نکنید چه ۶ ماه چه یکسال

رفلاکس نداره ؟

شیر زیاد نخورده?یا رودل ونه؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین و آینور🤩 مامان آیلین و آینور🤩 ۳ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۴ سالگی
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته شانزدهم بارداری