من تو همین جنگ( بااینکه شهرمون ارومه) اما چون همش استرس و اضطراب دارم کل خونه ریختم بهم و تمیز کردم🙃
نه منم نکردم ایشالا بعدعید روزای خوب میاد ، همه باهم خونه تکونی میکنیم❤️
منم نکردم اصلا ایشالا بعد عید
اره تراس و مونده بشورم و یکم از اتاق دخترم مونده..منم امروز بشدت سرگیجه داشتم
من هر موقع استرس دارم میفتم بجون خونه النم گابینتا رو همه تمیز کنم پرده جدیدمو کوبیدم سرویسا رو جرمگیر زدم درزگیری کردم مبلارو جابجا کردم زیرشون گردگیری کردم فرشامم بعد عید میشورم یسری وسایل دوریختنی هم انداختم رفت احساس سبکی میکنم
منم چند ماه پیش همینطوری بودم تو پریودی بحاطر هورمون هاست
من همه جارو حسابی تمیز کردم
من دوماه پیش داخل کابینتارو تمیز کردم
فقط باید ی گردگیری کنم و فرشارو یرشتمپو فرش بکشم و آشپزخونه رو بشورم
من تازه دو روز شروع کردم مثل هر سال
هم
تمیزکاری نکردم
دل و دماغش نیس
فقط صرف ابنکه یکم خونه مرتب بشه
من تو کابینتا و کامل تمیز نکردم ولش تا بعد ک حوصله داشتم ولی ی تمیزی کلی و انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.