خیلی سخته هیج جا خونه خود آدم نمیشه بخدا تاکی میخوای این ور اون ور باشی من الان اومدم خونه مادرشوهری که واقعنا تحملش سخته مجبورم ولی باید برم
ما از روز سومش اومدیم بیرون از تهران
ولی ذره ای نمیتونم بیخیال باشم، یعنی فقط دارم میگذرونم که تموم این روزا😞 احساس میکنم آدم ِ این شرایط نیستم
خوب درسته سخته اما همش مسافرت که نمیشه
ما از اول تهران موندیم داداشام میان پدرشوهرم اینا میان ما میریم بعضی شبا هم میریم با ماشین ی دوری میزنیم تو شهر
من دقیقا چهار پنج باری رفتم دیگ خسته شدممممم امدم خونم
شما چجوری میگذرونید؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.