۶ پاسخ

حالا باردار شدی؟

خواهرشوهر ابجیم دوقلو یه دختر و یه پسر داشت بچه هاش که ۱۳ یا ۱۴ ساله شدن دوباره بچه اورد این دفعه یه دختر بود ولی خودش میخواست چون دو قلوهاشو مادرش بزرگ کرده بود میگفت میخام خودم بزرگش کنم که طعم مادریو بچشم ولی اینم داد مادرش بزرگ کرد 😂😂😂یه خانمی تو گهواره ۱۹ سالش بود یه دو قلو داشت دختر و پسر بعد ۲قلوهاش ۱۰ ماهه بودن خانمه ۳۳ هفته باردار بود خودش میخاست اینم دختر بود...دختر عمه ی خودمم دوقلو پسر داره الان ۷ سالشونه میگه بازم میارم

بله مادر خودم...

اره خواهرشوهر من دوقلو دخترداشت
ناخواسته باردار شد
انقد آه و گریه کرد گفت خداکنه سقط بشه خداکنه مشکل داشته باشه سقطش کنن
آخر که به دنیا اومد بچه سندروم داون بود

دوست مامانم بعد از اینکه دوقلوهاش ۱۵ ساله شدن،از پرورشگاه بچه به فرزندخوندگی گرفت
میگفته لذت نبردم از بچه داری،میخوام این دفعه لذت ببرم

دختر عموم دوقلو دوتا پسر داشت بعد الان فک کنم بچه هاش کلاس ششم یا هفتم هستن الان یه دختر هم گیرش اومده چند ماهشه

سوال های مرتبط