۹ پاسخ

بهتره تغییرش دادی چون اسم لیام دو سه هفته ممنوع شده و گذاشته نمیشه

😍💙💋

خدا حفظش کنه منم میگم هامین همسرم میگ آریان

هامین خیلی قشنگه😍✨♥️

هامین خیلی قشنگ تره😘

تصمیمت خیلی بجا هست خوبکاری کردی
قشنگتره

قشنگه که

نامدار باشه ایشالا

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان فندیق بالام مامان فندیق بالام ۳ ماهگی
مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی