اره واقعا اصلا رعایت نمیکنن دکتر هم میری باید یه چیزیهای رعایت کنی
عکسو اول میذارن بعد میگن میخواین نگاه نکنین 😂😂😂😂
اره بخدا حالمون بهم زدن اول پیام هم میزارن
ازشون متنفرم😐
تاوقتی بچه نداشتم حامله بودم چندشم میشدحالا خودم شدم یکی از اونا🥲🤐😂🤣🤣🤣البته من هیچوقت عکس نمیذارم فقط توضیح میدم که تجربیات استفاده کنم
😂😂😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.