سونو انتی باید 12 هفتگی باشع؟
نمیشه 13 هفتگی؟

۶ پاسخ

به من گفت حتما ۱۲ هفته برو چون سن واقعی جنین اون موقع مشخص میشه ممکنه بهت بگه ۱۱ هفته و دو روزی ممکنه بگه ۱۳ هفته ای ، تو خود ۱۲ هفته برو که جا داشته باشه از اینور و از اونور از ۱۱ هفته و ۱۳ هفته رد نکنه

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

12 هفته و چند روز؟

من که هم پیشه دکتر هم سونو تامیید دارن برا همه که باید ۱۲ هفته باشه حتما

از ۱۱ تا ۱۳ میشه ولی ۱۲ هفته بهتره

میشه عزیزم ولی بهترین تایمش دوازده هفته است

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری
مامان سینا مامان سینا هفته سیزدهم بارداری
مامان سارمین و کشمشی مامان سارمین و کشمشی هفته هفدهم بارداری
مامان جان مامان جان هفته بیستم بارداری
مامان ....... مامان ....... هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم🌹 مامان معجزه زندگیم🌹 ۱ ماهگی
مامان قند عسل 🍯 مامان قند عسل 🍯 ۱ ماهگی