۸ پاسخ

اگر مشکلی نباشه مثل آب دور جنین کم نشه یا کیسه آب نترکه یا مشکلات از این قبیل معمولا توی۳۸هفته و دو سه روز انجام میدن

۳۸ هفته ب بعد

معمولا هشت روز زودتر از طبیعی

بچه اول تا وقتی که دردت بگیره یا بچه مشکلی داشته باشه اورزرانسی ببرنت اتاق عمل منکه بچه اولم روفتن توی ۴۲هفته😐😂

۳۸هفته مثلا۳۸.۲

اکثرا ۳۷به بعد اما بازم بستگی به شرایط داره

۳۹هفته دو سه روز

معمولا ۳۸ هفته باید ۳۷ و پر کنی بعد

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیلدا مامان گیلدا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری